Известие

Collapse
No announcement yet.

Няма парно

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Няма парно

    ЧНГ колеги. Някой знае ли къде се намира моторчето което отваря и затваря клапата на радиаторчето. Парното ми е много слабо. Съвсем скоро е сменян радиатора на парното и в момента е топъл, но духа хладно. С климатроник съм.
    Попаднах на тема за 156, там се споменава за 2 моторчета под жабката. Аз не виждам моторчета под моята.
    Alfa 156FL засилена
    Aprilia Shiver..т'ва е моторо Баце
    ALFA ROMEO 155 Super 2.0 16V
    e.x.HONDA CBR 929RR-152hp

  • #2
    Първоначално публикувано от sabrax Покажи съобщение
    ЧНГ колеги. Някой знае ли къде се намира моторчето което отваря и затваря клапата на радиаторчето. Парното ми е много слабо. Съвсем скоро е сменян радиатора на парното и в момента е топъл, но духа хладно. С климатроник съм.
    Попаднах на тема за 156, там се споменава за 2 моторчета под жабката. Аз не виждам моторчета под моята.
    Аз си мисля, че не ти е обезвъздушена хубаво системата. Как разбра, че е топъл радиаторът на парното? Той ако е топъл, за мен няма логика да духа студено. Виж двата маркуча, които отиват към парното дали са топли. Ако единия е топъл, а другия не, значи имаш въздух в радиаторчето. Пусни климатроника на HI и на максимална перка и бутона ECON мисля, че трябва да е натиснат. Тогава пуска парно, а не климатик. И гледай в разширителния съд дали ще глътне антифриз и долей. Ако все пак мислиш, че има нещо общо с моторчетата-моторчето за кранчето на парното се намира малко над педала на газта. Там, където е и самото кранче. Може да не са го монтирали като хората и кранчето да стои затворено

    Comment


    • #3
      Аз също залагам, че може просто да не е обезвъздушена добре системата, щом съвсем скоро е сменян радиатора... особено ако преди това всичко е работело нормално!
      Другото колегата го е написал.
      155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
      Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

      Comment


      • #4
        Ей стига глупости бе хора,дори да не е обезвъздушена след смяната на радиаторчето,след известно време каране се е обезвъздушила сама.Тези системи се самообезвъздушават.

        Колега погледни кранчето как е,твойта кола е така,намира се в дясно от караката на шофьора под една декоративна кора.
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #5
          Да корите съм ги махнал, кранчето се вижда. Двата маркуча от радиаторчето са топли, което според мен е знак, че водата циркулира. Като задам ниска температура и духа студено . Като задам висока и започва да духа хладно. Чува се звук от кранчето и леко мърда лостовата система. Нещо не е отворено или е запушено??
          Last edited by sabrax; d.m.y г., 19:37.
          Alfa 156FL засилена
          Aprilia Shiver..т'ва е моторо Баце
          ALFA ROMEO 155 Super 2.0 16V
          e.x.HONDA CBR 929RR-152hp

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от sabrax Покажи съобщение
            Да корите съм ги махнал, кранчето се вижда. Двата маркуча от радиаторчето са топли, което според мен е знак, че водата циркулира. Като задам ниска температура и духа студено . Като задам висока и започва да духа хладно. Чува се звук от кранчето и леко мърда лостова система. Нещо не е отворено или е запушено??
            Ама виж дали отваря до край кранчето,вероятно не
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • #7
              Ами опитах на ръка го задържах в едната позиция, после в другата и не усетих разлика. Но след като и входящия и изходящия маркуч са топли.. Ако не отваря кранчето би следвало радиаторчето да е студено или бъркам нещо?
              Alfa 156FL засилена
              Aprilia Shiver..т'ва е моторо Баце
              ALFA ROMEO 155 Super 2.0 16V
              e.x.HONDA CBR 929RR-152hp

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                Ама виж дали отваря до край кранчето,вероятно не

                Колега сгрешил си раздела ,тука е мавзолея на верижните,герои,и диагностиката,се прави още,на ухо.
                И всички настроики са на око,и слух.С една дума ако нямаш типо с лупи на фаровете,тези неща не ги чуваш.Знам ,че ще кажеш ,че и ти си фиятаджия,ма твоето е Крома с лупи на фаровете,а между Крома и Типо има разлика.Не е срамно да питаш ,ако нещо не ти е ясно,ние ще ти обясним.
                155 2.0 16v МY95 Sport

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от sabrax Покажи съобщение
                  Ами опитах на ръка го задържах в едната позиция, после в другата и не усетих разлика. Но след като и входящия и изходящия маркуч са топли.. Ако не отваря кранчето би следвало радиаторчето да е студено или бъркам нещо?
                  щом маркучите са топли,значи радиатора е топъл,обърни внимание,че жилото за кранчето отваря чрез едно лостче и клапата топло/студено,да не би там да става нещо
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                    обърни внимание,че жилото за кранчето отваря чрез едно лостче и клапата топло/студено,да не би там да става нещо
                    Няма жило на моторче е,едно е и за клапата и за кранчето.
                    Alfa 155 1.9TD '97 EX
                    Alfa 166 2.4 JTD EX
                    Alfa 156 2.4 JTD

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от pace Покажи съобщение
                      Няма жило на моторче е,едно е и за клапата и за кранчето.
                      ОК де,ама отваря ли клапата ????
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                        Ей стига глупости бе хора,дори да не е обезвъздушена след смяната на радиаторчето,след известно време каране се е обезвъздушила сама.Тези системи се самообезвъздушават...
                        Това е така, но само ако е изправна капачката на разширителния съд - затова се прави упражнението със загряването на отворена система, за да ни е мирна главата.

                        А на някой не му ли мина през ума вариант за запушено радиаторче на парното???

                        Колега sabrax, каква беше причината да смениш радиатора, и обърна ли внимание какво е изтекло от него при смяната (ако си присъствал, разбира се)?
                        Другия въпрос е дали поради течове в системата си наливал от добавките за запушване? Загубата на парно може да е резултат от такива добавки, особено по-евтините.
                        155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                        Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщение
                          Това е така, но само ако е изправна капачката на разширителния съд - затова се прави упражнението със загряването на отворена система, за да ни е мирна главата.

                          А на някой не му ли мина през ума вариант за запушено радиаторче на парното???

                          Колега sabrax, каква беше причината да смениш радиатора, и обърна ли внимание какво е изтекло от него при смяната (ако си присъствал, разбира се)?
                          Нали е ново бре,а и щом са топли двата маркуча,значи водата циркулира .Проблема за мен е в клапата
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                            ОК де,ама отваря ли клапата ????
                            Е това може да си го провери сам като свали моторчето и движи клапата на ръка,може и клапата да не отваря-затваря плътно...то и аз съм със почти същия проблем и съм решил да взема едно парно да видя кое как и защо се движи.
                            Alfa 155 1.9TD '97 EX
                            Alfa 166 2.4 JTD EX
                            Alfa 156 2.4 JTD

                            Comment


                            • #15
                              Причината за смяната му е ,че протече.
                              Парното и преди смяната беше много слабо,
                              ма сега съвсем зачезна.
                              Системата е обезвъздушена, правил съм го не веднъж.
                              Добавки не са наливани, патил съм си вече от тях
                              Alfa 156FL засилена
                              Aprilia Shiver..т'ва е моторо Баце
                              ALFA ROMEO 155 Super 2.0 16V
                              e.x.HONDA CBR 929RR-152hp

                              Comment

                              Working...
                              X